+48 791 744 495 [email protected]

Kurs angielskiego dla firm z wykorzystaniem gier. Ucz się kreatywnie.

Kurs angielskiego dla firm z wykorzystaniem gier. Ucz się kreatywnie.

Problem

Czy nauka w szkole była dla Ciebie atrakcyjna? Czy pamiętasz zakuwanie przed klasówką, mało interesujące prace domowe oraz nauczycieli, którzy do bólu stosowali metody z czasów PRL? Czy jako dorosła osoba, która chce poznać język angielski, wybrałbyś ten sam model nauki? Z pewnością nie, dlatego poznaj nasz nowatorski kurs angielskiego dla firm z wykorzystaniem gier. Przekonaj się, jak przyjemne i wciągające może być uczenie się z ASAP.

Rozwiązanie

Dlaczego gry pomagają w nauce?

Gry pomagają rozluźnić atmosferę oraz angażują nas swoją atrakcyjną treścią. Zapominamy dzięki temu o procesie nauki i pozwalamy, aby w naturalny sposób nasz mózg poznawał nowy język. Wykorzystanie gier szkoleniowych i technik angażujących (patrz grywalizacja) okazuje się być również efektywnym środkiem na nudę, która potrafi w skuteczny sposób zniechęcić do nauki języka obcego. W ASAP stosujemy dwa rodzaje gier:

Gry szkoleniowe – posiadają przeważnie od 1 do 3 celów związanych z umiejętnościami miękkimi i poprawnością gramatyczną. Są to aktywności przygotowywane przez naszych trenerów specjalnie pod temat zajęć. Gry szkoleniowe zachęcają studentów do wzięcia udziału w dyskusji, a rola lektorów ogranicza się w tym przypadku do moderowania rozgrywki oraz poprawiania błędów językowych.

Gry planszowe to oryginalne zestawy produkcji angielskiej lub amerykańskiej, których celem jest wykorzystanie znajomości języka w grze, poznawanie ciekawostek kulturowych oraz dobra zabawa.

Jak wygląda proces przygotowania kursu i zajęć z wykorzystaniem gier?

Na początku określamy cele szkoleniowe, które stają się podstawą w tworzeniu materiałów i aktywności. Po określeniu celów, lektor wybiera grę szkoleniową lub planszową, która pomoże ćwiczyć m.in. płynne mówieniepubliczne wystąpienia, gramatykę, negocjacje oraz wiele innych technik z różnych dziedzin życia. Ograniczeniem jest jedynie zakres programu, na który decyduje się klient.

Nauka gramatyki, a gry.

Gramatyka jest wprowadzana w naturalny sposób. Co to znaczy? Najprościej można to wyjaśnić biorąc za przykład grę, której celem jest odpowiadanie na rozmaite pytania układając przy okazji klocki Jengi. Uczniowie na niższym poziomie otrzymują od lektora potrzebne struktury gramatyczne, którymi chcą się posługiwać w rozmowie. Studenci nie muszą znać nazw wszystkich przerażających terminów językowych. Wystarczy, że podczas dobrej zabawy wielokrotnie zastosują nową strukturę i w naturalny sposób zaczną się nią posługiwać. Wszystko pod bacznym okiem lektora, który czuwa nad poprawnością wymowy.

Jak często gramy w gry na zajęciach?

W gry planszowe – nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Gry szkoleniowe zajmują zdecydowaną większość zajęć.

Jak mierzymy postępy?

Postępy mierzymy regularnie w formie zadań / aktywności przygotowanych przez lektora. Dzięki temu sprawdzamy poziom opanowania nowego słownictwa oraz ćwiczonej umiejętności i w razie konieczności powtarzamy materiał.

Podsumowanie, czyli czym się różni kurs angielskiego dla firm z wykorzystaniem gier od standardowego kursu?

Szkoła językowa ASAP to innowacyjny kurs angielskiego dla firm połączony z treningiem umiejętności miękkich oraz integracją grupy. Poniższe zestawienie przedstawia najważniejsze cechy, które odróżniają nas od innych szkół.

ELEMENTY KURSU

ASAP Speak&Play

STANDARDOWA SZKOŁA

1. LEKTORZY

NASI LEKTORZY REGULARNIE SIĘ SZKOLĄ I WSPÓLNIE ROZWIJAJĄ NARZĘDZIA LEKTORSKIE

ZWYKLE BEZ WSPARCIA Z ZAKRESU DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI

2. MATERIAŁY

TWORZONE POD POTRZEBY GRUPY, SPÓJNE GRAFICZNIE, ESTETYCZNE, UPORZĄDKOWANE W TECZCE

PODRĘCZNIK I KSERÓWKI, WIĘKSZOŚĆ Z NICH GUBI SIĘ LUB NISZCZY W TRAKCIE KURSU, NIEESTETYCZNY WYGLĄD

3. DOPASOWANIE DO POTRZEB

DOPASOWANIE KURSU DO POTRZEB KURSANTÓW

DOPASOWANIE KURSANTÓW DO PODRĘCZNIKA

4. STRUKTURA ZAJĘĆ

STAŁE ELEMENTY ZAJĘĆ

ZMIENNA, RÓŻNI SIĘ WRAZ ZE ZMIANĄ LEKTORA

5.ILOŚĆ MÓWIENIA NA ZAJĘCIACH

80-90%

ŚREDNIO 50%, RESZTA TO CZYTANIE ARTYKUŁÓW, SŁUCHANIE NAGRAŃ, PISANIE

6. PRACA DOMOWA

ĆWICZENIE CZYTANIA, PISANIA, SŁUCHANIA; JEST DOPASOWANA DO PREFERENCJI I JEST OPCJONALNA

OBOWIĄZKOWA

7. FORMA NAUKI SŁÓWEK

FISZKI, APLIKACJA, POWTÓRKI NA KAŻDYCH ZAJĘCIACH

NOTATKI, RÓŻNA CZĘSTOTLIWOŚĆ POWTÓREK

8.ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH

TAK, PRAKTYCZNIE NA KAŻDYCH ZAJĘCIACH

BRAK

9.INTEGRACJA PRACOWNIKÓW

TAK, DZIĘKI GROM + OKAZJONALNE GRY KONKURENCYJNE DLA WSZYSTKICH KURSTANTÓW

NIE

10.FEEDBACK MIĘDZY LEKTOREM A UCZNIAMI

BESPOŚREDNI, REGULARNY, USTNY I PISEMNY , UCZYMY UCZESTNIKÓW DAWAĆ KONSTRUKTYWNY FEEDBACK

POŚREDNI, TYLKO PISEMNA ANKIETA ZADOWOLENIA ZE STRONY SZKOŁY, WSYŁANA PO KURSIE, ZWYKLE LEKTOR NIE POZNAJE JEJ WYNIKÓW


ZAPISZ SWOJĄ FIRMĘ NA KURS

TUTAJ

PRACUJESZ W FIRMIE, KTÓRA NIE FINANSUJE KURSÓW?

TO ŻADEN PROBLEM.

ZBIERZ KILKU ZNAJOMYCH I SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. RESZTĄ ZAJMIEMY SIĘ MY.


 

 

Podobne Posty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *